Bezorgen

VERZENDING

VERZENDKOSTEN

DE VERZENDING IS VOLLEDIG GRATIS PER BESTELLING BOVEN DE 100€ VOOR BELGIË, LUXEMBURG, NEDERLAND EN FRANKRIJK.
BIJ HET TERUGZENDEN VAN EEN PRODUCT LIGGEN DE GEHELE VERZENDINGSKOSTEN BIJ DE CONSUMENT ZELF, WANNEER U KOMT RUILEN IN DE WINKEL IS DIT VOLLEDIG GRATIS.
BIJ EEN BESTELLING ONDER DE 100 € WORDT EEN VERZENDKOST VAN 7.5€ AANGEREKEND. DIT GELDT VOOR BESTELLINGEN VANUIT BELGIE, NEDERLAND EN LUXEMBURG.

ONZE PAKKETTEN WOREN VERSTUURD MET BPOST 24h. HET GAAT HIERBIJ OM NIET-VERZEKERDE VERZENDINGEN. WIL JE TOCH EEN VERZEKERDE VERZENDING? NEEM DAN CONTACT MET ONS OP; B-WEAR IS NIET VERANTWOORDELIJK VOOR VERLIES, SCHADE OF DIEFSTAL NA VERZENDING;WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?

B-WEAR  DOET ER ALLES AAN OM JE BESTELLING ZO SNEL MOGELIJK TE LEVEREN. EEN BESTELLING DIE OP WERKDAGEN VOOR 12U WORDT GEPLAATST, WORDT IN PRINCIPE BINNEN DE 48 UUR GELEVERD IN BELGIË, NEDERLAND, FRANKRIJK EN LUXEMBURG.

OPGELET: EEN BESTELLING GEPLAATST TIJDENS HET WEEKEND WORDT PAS OP MAANDAG VERZONDEN.
IN DRUKKE PERIODES ZOALS DE EINDEJAARS PERIODE OF DE SOLDEN IS HET MOGELIJK DAT DE LEVERTERMIJNEN IETS LANGER ZIJN.


BIJ DE LEVERING IS ER NIEMAND THUIS
INDIEN U NIET THUIS BENT OP HET MOMENT VAN LEVERING, ZAL BPOST EEN BRIEFJE ACHTERLATEN.
MET DIT BEWIJS KAN U UW LEVERING VOLGENS DE INSTRUCTIES VAN BPOST AFHALEN IN HET POSTKANTOOR.

ER IS IETS MIS MET EEN ARTIKEL
INDIEN ER EEN PROBLEEM IS MET UW BESTELLING, CONTACTEER DAN BINNEN DE 7 DAGEN NA ONTVANGST ONZE KLANTENSERVICE VIA SHOP@B-WEAR.BE OF TELEFONISCH VIA +32(0)56 75 53 14 MET VERMELDING VAN UW ORDERNUMMER EN HET PROBLEEM.

WIJ BEHANDELEN ONZE VERZENDINGEN MET DE GROOTSTE ZORG, MAAR SOMS KAN ER AL EENS IETS MISLOPEN. ALS JE EEN PRODUCT ONTVANGT DAT NIET OVEREENKOMT MET WAT JE BESTELD HEBT, KAN JE DIT TERUGSTUREN VOLGENS DE NORMALE RETOURPROCEDURE. ZODRA WIJ HET TERUGGESTUURDE PRODUCT ONTVANGEN IN GOEIE STAAT STORTEN WIJ HET TOTAAL BETAALDE BEDRAG (INCL. VERZENDINGSKOSTEN) TERUG OF WIJ BEZORGEN JE ALSNOG HET JUISTE PRODUCT,INDIEN DIT NOG IN VOORRAAD IS.
ER ONTBREEKT IETS BIJ MIJN BESTELLING
CONTACTEER BINNEN DE 7 DAGEN NA ONTVANGST ONZE KLANTENSERVICE VIA SHOP@B-WEAR.BE OF TELEFONISCH VIA +32 (0)56 75 53 14 MET VERMELDING VAN UW ORDERNUMMER, WIJ HELPEN U GRAAG VERDER.

HOE WORD IK OP DE HOOGTE GEBRACHT VAN DE LEVERING VAN MIJN BESTELLING?

ZODRA JE PAKKET KLAAR LIGT OM TE VERZENDEN, VERSTUREN WE EEN E-MAIL MET DAARIN EEN TRACKING CODE OM JE PAKKET TE VOLGEN.
HOE WORDEN MIJN AANKOPEN GELEVERD?
DE LEVERING VAN JE BESTELLING GEBEURT VIA B-POST OP EEN ADRES NAAR KEUZE: AAN HUIS, OP KANTOOR.

MIJN BESTELLING VOLGEN

WANNEER DE VERWERKING VAN UW PAKJE IS AFGEROND, ONTVANGT U EEN BEVESTIGINGSMAIL MET EEN TRACKINGNUMMER.
MET DIT NUMMER KAN U UW BESTELLING VOLGEN VIA DE WEBSITE VAN BPOST.
PAKKET NIET ONTVANGEN.

IS DE POSTKOERIER AL LANGS GEWEEST WANNEER U NIET THUIS WAS?
KIJK NOGMAALS IN UW BRIEVENBUS VOOR EEN BRIEFJE VAN BPOST.

ZIT ER EEN FEESTDAG OF WEEKEND TUSSEN UW BESTELLING EN LEVERING?
DAN KAN DIT EEN DAG LANGER DUREN.

INDIEN DE VERWACHTE LEVERINGSTIJD VERSTREKEN IS , CONTACTEER ONZE KLANTENSERVICE VIA SHOP@B-WEAR.BE OF TELEFONISCH VIA +32 (0)56 75 53 14 MET VERMELDING VAN UW ORDERNUMMER, WIJ HELPEN U GRAAG VERDER.